Any moment can be my last.

Alohaaaa.
Tog med mig Vincent och åkte hem till honom i Ånge igår.
Käkade påskmiddag, kollade på Småstadsliv, spelade Geni occhh... hans broder installerade windows 7 på min dator!

Var egentligen tänkt att jag skulle åka hem idag och umgås med Sofie, men det blir så sent innan hon är klar.
Så jag stannar här tills imorgon!
Idaaag har vi promenerat med Vincents mami i elljusspåret, och kollat på lite Supernatural.
Har precis tagit mig en dusch och snart blir det middag.

Vincent ska iväg och repa lite senare, så jag ska hänga med hans mamma till hennes verkstad.
Det blir nog roligt, hon är gullig!
Kul att göra något annorlunda också för den delen.

Kurrar i magen, hoppas maten är klar snaaaart :)
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0