Wrong way on a one-way track.

Goddag!
Försov mig visst lite imorse, vet inte hur det gick till men! 
Kom lite senare till restaurangen då jag först var på skolan en snabbis. Vid elva hade jag tid hos tandläkaren, skulle laga hål för första gången ever!. Hade två hål, ett uppe och ett nere. Fick bedövning på övre men valde att testa utan på den undre. Bad choice... IIIIILAR AS MYCKET JU. 
Kanske den snyggaste tandläkaren nånsin också, och även den trevligaste. 
Åkte därefter tillbaka till arenan!. 


När jag slutade runt halv 4 skulle jag iväg och hämta bilen. OCHHH... Hade fått p-böter?!
Parkerade på ett ställe ovanför arenan där det stod en skylt som betyder: här får du stanna men inte parkera, men UNDER den stod det: dec-april. Så ja, jag hade inte varit chockad om jag stod där i januari till exempel, men nu är det maj, och då får man väl ändå stå där? Har jag fel och p-lisan rätt, så är det försåeligt att jag klarade teoriprovet på fjärde försöket. Teori är inte min grej. 
Ska gå förbi körskolan jag gick på imorgon och se vad dom säger. Se om jag behöver gå till polisen eller inte och klaga. Återstår att se helt enkelt!


Kom hem för en liten stund sedan och snart ska jag följa med pappsen upp till den sjö vi har båten i.
Inte samma sjö som vi brukar lägga den i, utan den är liiite närmre.
Så snart blir det nog någon båttur. Måste få med mig Erica bara, inte så kult att bara åka med mami och papi.

Aja.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0