Student + good news!

Ja jag lider av något allvarligt fel och måste blanda svenska med engelska...
Mycket väl medveten om det!
Anyway så bar det av upp till Nordvik idag för att se när kusinen min tog studenten. Mycket trevligt.
Hon sjöng också jätte fint, och fick i en av sina presenter att spela in en valfri låt i en studio :D
Jätte spännande!
Grattis till studenten! :D DUKTIG TJEY!

Åkte därefter till deras hem i Söråker och fikade och käkade grillat med släkt och vänner. 
Mycket mysigt :).
Det var två stycken chihuahuor där, blev lite kär i ena, heh. As usual.
Älskar hundar. 


And noooow... the good news! Eller, the better news!
Påvägen upp till Nordvik ringde pappa och frågade om jag hellre ville ha en s40 än pengar till en lägenhet som studentpresent.
Jag svarade såklart: JAAAAAAA!.
As lycklig. Han frågade då om vi kunde skriva ett kontrakt på hur länge jag skulle bo hemma, hehe. Han vill ha mig hemma forever verkar det som..
Hade tänkt flytta hemifrån efter sommaren, och få det som en studentpresent. Men har alltid velat haft en: s40, s60 eller s80. Kan inte skillnaderna på dom, men alla tre är snygga!. Och nu när pappa tycker att jag borde ha en sån, så tar jag helt klart det!

Kom hem för en liten stund sedan och pappa säger då att det var en v40. 
Jag blir lite ledsen och gör mig klar för att gå och sova..
Efter jag skikat på bilder på en v40 ser jag att det är lite av en kombi modell, och pappa sa att det inte var en kombi. Men han var stensäker på att det var en v40. Så kollade han på blocket och troru inte han hade fel då!
En s40! :D
En snygg bil som vi ska iväg till Timrå och kolla på imorgon. Pappa känner han som säljer den, och jag vet såklart också vem det är. En trevlig karl som tror att jag är den äldre systern utav mig och syrran.
Känner mig ju gammal, så det är inte fel att tro att jag är äldre än 21. 

ANYWAY! 
Runt halv 11 åker vi imorgon, så nu är det dags för Two and a half men, och sedan sova.
ADJÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0