So tell me why we're talking when we dance so good.

Det går bra nu.
Köpte och hämtade bilen igår, fick ett till jobb och gjorde lite succé med Erica igår!
Allt på en och samma dag, vilket känns väldigt bra!

Idag klev jag upp runt 12 och drog till stan och fikade lite med Emma. 
Därefter blev det jobb på GIF matchen 15 till strax innan 21 om jag minns rätt.
Väldigt chockad över hur lite jag har ätit idag.. Jag brukar ju käka frulle, lunch och middag oftast, men idag blev deeet... ett glas cola till frukost, 1½ cola burk senare på ch, en korv med bröd, några godisar från gott och blandat och en halv flaska cola på matchen och ett kex.
COLA ÄR MÄTTANDE och helt underbart!.

Är helt kär i min bil som har farthållare, så nu ska jag börja köra lagligt och ekologiskt samt ekonomiskt!
Skatt, försäkring och soppa betalar jag heeelt själv, känns bra att inte vara så beroende av föräldrarna. 
Så nej, jag är inte bortskämd. Bara när det gäller sysslor i hemmet, men inte pengar. 

Nu ska jag kika på Sagan om konungens återkomst som jag och Erico såg lite av igår sedan blir det sovdags.
Har en 97% fullbokad vecka verkar det som.. STUDENTEN SNART JU!
Har några skolarbeten kvar, sedan är det bara att luta sig tillbaka och känna lugnet. 
Det lät alldeles för filosofiskt för att komma ifrån mig.. 
Aja.
Ajöss!

Kommentarer
Postat av: beabyyy

Så ingen tid för mig...? :(

2011-05-22 @ 23:14:26
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0