Leave and don't look back, I won't follow.

Gårdagens misstag:
Hanna: Inaaa kan jag får smaka din cola?
Ina: Jaa, men jag är sjuk.
Hanna: Ja, men det gör inget..!

Imorse vaknade jag med världens halsont, känns lite som halsfluss förutom att jag inte har feber.
Ina varnade mig, men med mitt cola beroende så gör jag vad som helst för cola, typ.
Det var nästan värt det, men bara nästan.

Anyway så blev jag hemma från skolan idag.
Klev upp klockan två istället för halv sex och har idag inte gjort mycket vettigt!
Har för första gången på väldigt länge legat fastklistrad framför tvn.
Family guy, Scrubs, Vänner, Two and a half men, Smallville, Christine, Kim Possible, Hannah Montana, Magi på Waverly place. Ja, you name it.

Min röst är åt helvete och det är jobbigt att prata. Har inte hosta och är inte snorig, bara halsont, lite slemmig och känns som att skallen ska explodera.
NICE HUH? Very.
Så som det ser ut nu så blir jag hemma imorgon med. Kult.

Mer dåååå.
Har fortfarande ingen känsel i mitt högra knä förutom på utisdan om det där jag har ont. Har ingen aning om vad jag har gjort där, men det sket man väl i.
Läkaren ska ringa pappsen på fredag om mitt vänstra knä. Hoppas på att det blir operation innan sommaren. Men vill inte gå som ett cp på studenten.
Fml.


ADJÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0