Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.

Godkväll!
Mina planer på lovet vaaaar: PLUGGA!
Har inte gjort ett enda skolarbete då jag varit helt busy hela dagarna.
I dagens läge prioriterar jag skolan sist av allt. I 7an, 8an, 9an så grät jag nästan när jag fick 5min frånvaro från en lektion och jag då spräckte min nolla på frånvaro. 
Kan någon snälla berätta vad det är som har hänt?!

Jobb i onsdags sedan följa med papi på travbanan och kom hem alldeles för sent. 
Jobb i torsdags - åkte hem nästan direkt efter AS TRÖTT. 
Jobb i fredags - åkte med mami och papi hem, käkade, drog neröver och tog med mig Sofie och Bea hem till mig. 
Skjutsade hem dom när jag skulle iväg på casiont och hämta pappsen.

Igår var det grillning, fest och utgång. 
Väldigt trevlig och lyckad kväll måste jag säga!
Vaknade runt halv 10 i Timrå idag och var hemma i Ljustorp strax efter det. Hann inte mer än att komma hem innan jag blev iväg skickad för att hämta syrran på Alnö. Hinner inte mer än att komma hem innan Eric och Sofie skulle hämta mig, sååå hann duscha och så innan dom kom. 
Plockade upp Erica i B-hood så drog vi mot Alnö och testade på bågskytte.
Jag var bra en stund där, sedan när mitt självförtroende blev för bra så gick det åt helvete. 
Kult var det iaf! As bra sällskap. 
Längesedan jag träffade Erck såå min övertrötthet gjorde så att jag skrattade en hel del.

Drog iväg och käkade pizza på en pizzeria på Alnön, och sedan bar det av hem till Erica för min och hennes del. 
Vi gjorde succé.

Hemma nu.
As trött.
Ska sova nu på en gång. 
Måste vara i stan halv 9 imorgon, men börjar halv 11. 
Jobb på GIF-matchen 16-22 sedan hem och ladda om för ännu en dum skoldag. 

ADIOS!


Jag och Frida igår, h3hh3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0