It's hard to find relief and people can be so cold.

Godmorgonnn!
Tidigt blogginlägg här, har nämligen inte sovt mycket inatt.
Cirkus 2 timmar eftersom jag såg en skräckfilm igår. Varför Hanna, VARFÖR?!.

Anyway så var vi hos Bea igår och glodde film.
Först var det bara jag, Bea, Sofie och Nellie, men sedan kom även Linda, Robin och Linus. 
Trevligt trevligt. 

Den första filmen hette Insidious och.. ja. 
Aldrig igen.
Den andra minns jag inte vad den hette, men den såg vi inte heller klart. Den var från andra vkr. iaf, om en flykt från ett ryskt arbetsläger.

Sååå jag kom väl hem inatt runt kvart i 2-2. 
Försökte sova vid 3 och jag sov väl en stund dåråå. Sedan runt 4 slog jag på Family Guy säsong 4 på tvn och kollade tills jag somnade igen. Vem får en människa på bättre humör än Stewie Griffin? Vilken karl han är..

Nämnde igår att jag skulle berätta om knät. Kanske är jävligt uttjatat, men.. MIN BLOGG H3H3. 
Iallafall så pratade pappa med läkaren i fredags, och han sa då att jag fick operera på en gång om jag ville. 
Ochhh det vill jag ju. Men vill inte att det ska förstöra det jag har planerat nu framöver. Studenten om en månad, Foo fighters i Sthlm om lite mer än en månad, sommarjobb etc. Kanske inte låter som mycket men det är inget jag vill komma med kryckor eller haltandes till.
Operationen blir nog på samma ställe som sist, Ortopediska huset i Sthlm. Dom har ju några veckor i väntetid såg jag på internet men pappsen ska ringa dit imorgon så får vi se vad dom säger!
Tror jag inte har sagt fml på länge... Soo here it comes:
FML.


Fredags:


Lördags:






ADIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0