I tried, I tried, I tried, and I'm trying.

Now on the inside it feels like I'm dying.



Sov hos Frida igår natt - själv. 
Hon berättade direkt när jag kom till henne att hon inte skulle sova hemma.
Gjorde ju inte mig något, jag fick ju hela sängen för mig själv! h3h3

Anyway.
Vaknade runt halv 8 imorse och såg att det spöregnade och åskade ute. Jag var ju såhär lagomt pantad igår och tog inte med mig någon jacka, så då imorse då jag skulle iväg på skolan så hade jag ingen jacka. Smsade Frida och frågade om hon hade någon jacka jag kunde låna och ett paraply. Jacka hade hon - inte paraply!
Tog på mig jackan och traskade sedan ner mot skolan.

Runt 1 tiden blev det Ch med Sofie och Frida. Käkade sallad och drack cola. 
Lika tasty som alltid. 
Tog en tur på stan, tillbaka till skolan och sedan till bussen mot Timrå och hem. 

Försöker få ihop hur jag ska göra med livet efter studenten. 
Foo fighters 22 juni, sommarjobb efter midsommar och förmodligen knäoperation i augusti. 
SEN DÅ?!
Vill åka till England, men vill även bygga upp ett liv här och skaffa egen lägenhet och jobba här. 
Men om jag gör det, kommer jag då ångra att jag inte åkte till England direkt och bodde där?
I wonder.
Har sökt ett par jobb nu idag, vilket känns bra.
Det är nog det enda som känns bra atm. 




LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0