I pierced my tongue and I like it.

Jovisst, lite spontant såhär igår på lunchen!
Det gjorde inte ont att ta hålet men det gjorde lite ont igår kväll. Kan ha varit för att jag pratade så mycket 
när jag träffade Erica.. as usual.
Några har sagt att det ska göra ondare idag, men det kan jag inte hålla med om. 
Visst, den är mer svullen, mycket mer. Men inte speciellt ont. 


Personer som inte gillar detta är: Mamma, pappa och syrran. 
Vad jag vet nu iaf. 
Några jag antar inte heller gillar det är: Mormor och farmor.
Huvudsaken jag gillar det. 


Imorgon tar kusin min studenten uppe i Nordvik så vi drar dit runt 12. 
Kult! :D 
Ikväll ska jag antingen städa rummet eller glo på two and a half men, men det lutar åt det sistnämnda. 
ADJÖ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0