Hook me up a new revolution, cause this one is a lie.

It seems no one can help me now.
I'm in too deep, there's no way out.
T h i s   t i m e   I   h a v e   r e a l l y   l e d   m y s e l f   a s t r a y.


Jävligt trött tjej här!.
I mitt fullspäckade schema har jag nu sällan tid att skriva något här. 
Fast nu ljög jag, jag har tid, men orken är inte på topp. 
Anyway så fick jag hoppa in i lunchen på arenan både idag och igår. 
Igår blev det ett 12timmars med först 6timmar lunch och därefter 6timmar GIF-match.
Var hemma runt elva - trött som satan!

Idag väckte pappa mig 5.40. Eftersom jag brukar kliva upp 5.30 så trodde han att jag hade försovit mig.
Jag blev arg eftersom jag hade ställt alarmet på 5.50 så jag kunde få sova lite längre eftersom jag kom hem så sent dagen innan, men näääääääääe. 
En fika på Ch med Matilda och Gabbi efter arenan idag, därefter blev det en sväng på stan.
Kom hem för cirkus en timme sedan med 4klänningar som jag hade beställt. 
Orkar nog inte prova dom idag, klänningar är nog inte min grej. Eller, jag tycker att det finns många jättefina, men jag passar inte i det. Tragiskt nog. 

Färga håret ska jag göra på tisdag på skolan hos Gabbi, as glad! 
Ehm.. Ja, THE END. 
Kommer inte på något mer vettigt. 

Adjö. 


Kanske hur snygg som helst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0