Don't you treat me like i commited a crime.

Kanske något berusad fastän glasklar ändå, när ett sinne i taget fylls av allt jag kan få.

Om jag lever imorgon spelar ingen roll alls, vi har hört havet spela våran sommarnattsvals.

Jag vill ha dig när natten ser på.


Kanske inte en av mina bättre dagar.  
PA med Josse och Reb på morgonen och efter lunchen la jag mig och dog i soffan.
Mötte upp Bea på stan och drog till Ch med henne. Därefter kom även Frida, Sofie och Emelie och joinade.

Tog bussen till Timrå och hämtade bilen på mami's jobb.
Myste lite med Sofie, spelade, skjutsade mami, myste med Sofie, spelade, hämtade mami och åkte hem.

Nu blir det att kolla på Family guy i desperata försök att få fram ett leende.

Adios. 
Justja..
Fml.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0