Cause after rainy days the sun will shine.

Tror jag aldrig haft en sån jobbig vecka.... eller jobbig, UPPBOKAD vecka!
Idag: studentfoto kl 11, en cola på ch med Emma, färga håret på skolan (klar runt 5!), sedan göra reading i nationella eng b till strax efter 7.
Imorgon: grillning, mösspåtagning och festande. 
Torsdag: vin kurs på arenan därefter göra nationellt prov - writing och följa med Emma hem och plugga.
Fredag: arenan på morgonen, sjukhuset vid 10 därefter jobb till sent på kvällen. 
Lördag: jobb från 16.30(?) tills på kvällen, minns inte tiderna helt hundra, hehe.
Söndag: jobb 10 till... minns inte. 

Uöööh. 
Känns såklart bra alltihopa, men jag vill få mer tid till att plugga och umgås med mina vänneeer.
Men det har jag nog, så småningom!

Kollar på Sagan om konungens återkomst nu igen, men tar pauser då Frodo kommer in i bilden.
INTE INTRESSANT, eller jo, men inte lika intressant om kriget vid Minas Tirith och Aragorn. 
VILKEN KARL HAN ÄR!!! 

Give me.

Kommentarer
Postat av: älgen

snyggvo :)

2011-05-24 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0