What am I supposed to say when I'm all choked up, and you're ok?

Ljuva livet at moment. 
Bor hos min farbrors tjej i Granloholm, och jag trivs hur bra som helst.
God bless this place. 
Plus att hon har trådlöst internet här, och även platt-tv med vettiga kanaler. 
Känner mig som hemma.
Det jobbiga var förut idag då det var 24 grader inne här.. 
Brukar ha 19-20 hemma - och det är underbart.
24 är jag inte van vid, men det var för att solen låg på så nu är det helt okej.

Igår kom Emma hit, vi möttes på busshållsplatsen utanför här och tog en prommis in till stan. 
4km på en söndag är inte heeelt tokigt. 
Tog sedan bussen tillbaka och sov. Heh

Klev upp halv 3 och åkte till praktiken. 
Sedan tilbaka för att sova lite mer, duschade, käkade, och drog in till stan och fikade med Bea och Matilda. 

Nu är jag hemma efter att ha varit i Timrå och spelat och umgåtts med Beabus.
Kikar lite på tvn, men ska gå och lägga mig alldeles strax.
Inte lätt att vara gammal och trött. 

Skönt att få skallen på andra saker. 
Skulle jag inte hålla mig sysselsatt hela dagarna så skulle jag bara ligga och grina.

Men.... GODNATT!
Måste dock erkänna att jag saknar min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0