Well this time I'm not going to watch myself die

Godkväll!
Kom precis hem efter att ha varit hos min Bea-vän.
Det har varit slappt och mysigt. Nördat O.C. och inte lämnat sängen.
Låter fel men det sket man väl i.
HAaaaatar fortfarande att köra bil på natten, mötte inte en enda bil, men ändå!
Lovar att någon kommer skjuta mig genom bilrutan snart. Eller ser jag på för mycket filmer..?
Anyway så nördade jag "Buried myself alive" av The used hela vägen hem.
Har lyssnat på den sedan... i höstas? Och är fortfarande inte less på den. 
Hade den som ringsignal ett bra tag, sedan mixtrade jag till det med itunes, så den försvann. Måste lägga in den igen, dödligt bra ju! 
Låttiteln låter ju lite emo, men tycker ändå inte att texten är det. Den är bara.. bra!

Lite less på folk som hatar min musiksmak, och absolut inte vill lyssna på låtar som jag gillar som dom aldrig hört. Ändå tycker dom att det är okej att jag ska lyssna på låtar som dom gillar, som jag aldrig hört. Inte för att jag har något emot att upptäcka ny och annan musik, men haaalå, vad hände med ge och ta?

Trevlig utgång igår, har väl inget mer vettigt att säga om det mer än att det var en bra kväll!

Har gjort mig en leverpastejsmacka, synd bara att jag inte känner någon smak.
FML.
Det blir lite O.C. nördande, sedan sovdags.
Har ju en veckas lov nu!
Deprimerande eller underbart? Återstår att se alltså.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0