There's 52 ways to murder anyone

one or two are the same, and they both work as well.

Inledde dagen med att kliva upp halv 6 och åkte hemifrån halv 7.
Jobb i lunchen på arenan 8-16. Insåg hur mycket jag saknade stället och folket där. 
Myyycket bättre än vin och mat fabriken. 
När jag slutade drog jag på stan en sväng och fikade med Frida :) trevligt. 

Kom hem för en stund sedan nu. 
Dricker blåbärssoppa och längtar till Rise against konserten i Sthlm nästa vecka (!!!!!!!)
Kommer nog gråta mig igenom hela konserten av lycka. 
Wouldn't surprise me.

Alarmet står återigen på halv 6!
Efter arenan blir det att fika med Matilda, sedan umgås med brudarna på kvällen! 
Asbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0