The air that we breathe is about to run out

Kämpigt att kliva upp imorse, but I did it!
Tillbaka för att sova strax efter 6 och sov till 2 ungefär. 
Dödligt skönt måste jag säga. Käkade och kollade på O.C, gick och köpte shampoo, kollade på O.C och duschade. 
När jag satt och sminkade mig fick jag sällskap när jag var klädd i shorts, linne, blött hår och halft osminkad. 
Helt okej. Det var grannens son som ville låna kopiatorn. 

Fortsatte att glo på O.C, SNART DÖR MARISSA. Blir tårögd av tanken, får inte se det avsnittet idag, haaalå, mascara!
2 girly 4 my own good. 
Men lite vin på det här sååååå, gud vad gott med vin. 
Vattnas i munnen bara av tanken.

Sista praktik natten imorgon, känns helt okej bra!
Därefter blir det tillbaka till skolan, helt okej det med. 

Helt okej med hejdå.

Kommentarer
Postat av: badass

helt okej!

2011-03-31 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0