Och humöret föll till botten.

Fastnade för en av låtarna jag skrev i mitt förra inlägg. 
Lite arg låt, and I like it!
Bland det bästa ju.


When you see my face I hope it gives you hell,

when you walk my way I hope it gives you hell.

If you find a girl thats worth the damn and treats you well,

then she's a fool you're just as well hope it gives you hell.


Truth be told I miss you, and truth be told I'm lying.


Dags att sova.
Praktik 3-6 inatt, sedan tandläkaren 8.30-..?
ÄLSKAR TANDLÄKAREN! Tandläkarstolen skulle jag nog kunna sova i i resten av mitt liv.
For real. 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Eric Eggestig

Ta och sov igen dig i helgen, Hanna. Så du inte är helt förstörd tills skolan börjar igen för dig :O

2011-03-30 @ 11:38:01
Postat av: hanna

ska tänka på saken, ska nog sova heeeeeeeeeela söndagen! :D

2011-03-30 @ 14:18:55
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0