It warms the inside just like it should

Godkväll!
Sov super dåligt inatt, bara väntade på att klockan skulle bli halv 3 så vi kunde kliva upp. 
Praktik 3-6 sedan hem och sova. 
Pappa kom förbi en sväng så han fick med sig lite bröd och fikabröd. 
Sov några timmar, klev upp och duschade, sedan sov jag igen.

Drog ner på stan och fikade med Emma SH och Matilda.
Mysigt att träffa fina vänner. 
Det blev sedan en sväng på stan innan dom stängde, där vi träffade andra Emma. 
Tog bussen tillbaka klockan 8 och sitter nu med täcket framför tvn och datorn.
Tror jag ska sova här inatt och hoppas på att jag sover bättre här än i sängen. 
Är helt värdelös på att sova med någon bredvid mig. 

Imorgon ska jag fylla i papper så jag förhoppningsvis kan få lämna blod inom en snar framtid. 
Man får blodcheckar, samtidigt som man gör något fint för sjukvården juuu!
Ska in på skolan, fixa lite annat, hämta ut tågbiljetterna, gå på stan en sväng, sedan blir det nog fotboll med Lina och Emma. 
Har hela dagarna planerad framtill då jag drar till Sthlm 6.10 på fredag. Känns helt okej bra!

Men nu ska jag nörda O.C. innan det blir sovdags.
Adios!
Vill tatuera in en g klav på handleden någongång i framtiden. 
För mitt kära förhållande till musiken. 
Tror dock inte mami and dädy kommer gilla det, men dom gillar inte mina piercingar i öronen heller.
JAG VET ATT DU LÄSER DET HÄR MAMMSEN!
Heheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0