I like to keep things honest

FÖRKYLD SOM ETT AS.
Okej, det var värre igår, but still!

Färgade håret igår på skolan, det blev lite mörkare med lite ljusa slingor :).
Drog iväg och käkade med Ida och Emma, sedan en sväng på stan.
Var meningen att jag skulle köpa något att ha på mig ikväll, men mitt huvud ville inte detsamma.
Kändes som att det skulle explodera, så jag tog bussen till Timrå och åkte hem med mami. 
La mig i sängen och kollade på O.C tills jag somnade. Sov kanske från 18 till 22. Sedan från 23 och heeeela långa natten. Förkylningen var inte lika illa när jag vaknade imorse, men huvudvärken kom tillbaka när jag såg dagsljuset och skulle iväg till Birsta med Emma, hehe.

Anywaaaaaaaay.
Köpte lite kläder att ha på mig ikväll iaf. Drog därefter hem till Bea en snabbis bara för att.
Hon är så söööööt.
Hemma nuuu.
Syrran fyller år men firar sin födelsedag i Thailand nu om jag minns rätt?
Kult!
Och grattis på henne :).

Kikar på O.C , lyssnar på Razorlight, sminkar mig och skriver blogg nu. 
Håret är redan tvättat, och smink har jag kvar sedan turen på Birsta, så behöver inte fixa mig så himla mycket. 
100-dagars på stads står på schemat med Emma, Emma och Frida, blir nog najs!
Hasta la vista!


Grattis BIG SISTERRRRRRR!

Kommentarer
Postat av: birthdaygirl

Laos inte Thailand! Fodelsedagskalas pa tubingen, just can't get that much better. fast jag saknade saklart alla presenter och daimtartan....... Men du ordnar val en sadan at mig nar jag kommer hem antar jag:D

2011-03-09 @ 13:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0