I can't pretend that I'm alright, cause nothing is alright

Godkväll då.
Praktik 3-6, sedan hem till farmor och sova! :]
Klev upp runt halv 12 och käkade. 
Känns så fint att jag äter och sover?  
Frågade farmor om hon ville lära mig att sticka, hennes svar blev: 
JAA, VAD GLAD JAG BLIR ATT DU FRÅGAR!!
Såå det har jag också sysslat med idag. Gick rätt så bra för att vara första gången!

Åkte hem och packade grejor till Sthlm. Glömde hur mycket som helst, bland annat självaste Rise Against biljetterna som mamma nu ska komma hit med. 
Tog en tur på stan med Beabus. 
Sedan tillbaka hit. 

Har gjort i ordning färdkost och ska börja packa snart. 
Tåget går 6.10 imorgon, och Maritta hämtar mig 5.35. 
Måste duscha och se någolunda okej ut. HUhu jobbiGT

Drar liksom till Stockholm och ser Rise Against.
Jag älskar Rise Against. 
Känns mer än helt okej. 
Det känns jävligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0