Home is where the mountains stands and where the forest grows

Jag..

Saknar tystnaden.
Saknar att laga mat med musiken på högsta volym.
Saknar min säng.
Saknar mitt rum.
Saknar att vara helt ensam i ett hus på tre våningar.
Saknar att spela hög musik på mitt rum.
Saknar att lyssna på musik hela dagarna.
Saknar att känna basen i mitt golv.
Saknar att spela gitarr.
Saknar ensamheten.
Saknar att grina i sängen utan anledning.
Saknar min hund.
Saknar att sitta på en spark mitt ute på gården.
Saknar tiden för mig själv. 
Saknar mina tankar.
Saknar att titta ut genom fönstret och se lägdor, åkrar, skog och berg.
Saknar att titta på film i min ensamhet.
Saknar att äta frukost själv. 
Saknar mina högtalare.
Saknar att mocka i stallet.
Saknar att promenera med min hund.
Saknar att ligga i sängen med datorn och vara halvdöd. 
Saknar att inte behöva prata på en hel dag. 
Saknar då det är okej att vara morgonsur. 

Sov en natt hemma efter två veckor i Granloholm och Stockholm, trodde aldrig jag skulle säga detta meeen...
Jag saknar Ljustorp.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0