Don't think that you can hold me down, I'll tear this building down

Åååååååååååååååååååååååååååh
Vad jag älskar att lyssna på musik på bussen. Eller bara när jag är ensam, men framförallt på bussen.
Några låtar som gjorde min dag lite bättre vaaar:

The All-American Rejects – Gives You Hell
Relient K – Be My Escape (Album Version)
Sonic Syndicate – My Escape
A Day To Remember – NJ Legion Iced Tea
Story Of The Year – Wake Up
The Libertines – What Became Of The Likely Lads
Razorlight – Before I Fall To Pieces
Millencolin – Bullion
Neverstore – L.Y.D.
Pennywise – Yesterdays

Älskar min ipod.

Kom precis hem från stan efter ha umgåtts lite med fina vännerna!
Bland annat min Josefinan som jag inte träffat på alldeles för lång tid, ihhhhhhhhh.
Gjorde visst illa knät lite grann också. Skulle hoppa ner TYP 1DM, vilket inte mitt knä tålde så bra. 
Efter lite aj, och ihopbitande kunde jag gå igen. 
MR PÅ LÖRDAG! ÄNTLIGEN. 

JAG VILL HA PENGAR. 
Vill göra ett till hål i örat, ochhhh göra en tattoo. 
Vet ju redan att jag vill göra en rook i örat, och tatuera en g klave men är ännu osäker var på kroppen.

Ganska deprimerande att vara en fattig student. 
Ganska? Nej fruktansvärt.

Hade nog lite för lite liv när jag gjorde denna bild.. 

Kommentarer
Postat av: Eric Eggestig

Vad du vill mycket, Hanna lilla :D Var rädd om knät :)

2011-03-29 @ 20:26:51
Postat av: hanna

jag veeeeet :D jobbigt att inte ha pengar till det :) haha lovar inget!

2011-03-29 @ 21:28:39
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0