But I just keep on searching everywhere for something true

but I guess it all leads back to you.

Igår blev jag klippt på skooolan, så jag slapp hela första lektionen.
Sedan åkte jag hem till Emma och var där resten av dagen i stort sett. Mycket trevligt!
Tog bussen från stan 20.15 och somnade nästan direkt när jag kom hem.
SKÖÖÖNT.

Imorse hade jag sovmorgon till halv 8, så jag var helt utvilad när alarmet ringde.
Plockade upp mina vänner och drog till Sidsjöbacken för friluftsdag. 
Vi åkte puulkaaaa. Fast ändå inte. Tefat och madrass blev det!
Drog sedan till Coffee house en stundddd.
Pom pommm.

Nu har jag varit hemma en stund, och börjar bli förkyld.. argh. 
Trött som få är jag också, men blir till att nörda O.C tills jag inte orkar längre. 
Imorgon ska jag färga håret på skolan, sedan blir det restaurangen.
Kult och kult.

Igår:
SÖTA


Idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0