Because I'm so clever, but clever ain't wise.

Praktik 3-6 sedan tandläkaren 8.00 till... äh, hann med 9.10 bussen från Timrå iaf!
Erica berättade igår att hennes tandläkare var snygg, men jag skulle inte ha samma som henne. 
Mennnnn, jag kom dit tidigare, och fick då komma in tidigare och vem fick jag som tandläkare om inte samma som henne? Snygg och trevlig var han och hade charmig dialekt. Kult att han skulle kolla igenom hela min mun.
Helt okej. 
Fick iallafall reda på att jag har fått ett hål i en tand. Mitt livs första.
Äntligen ska jag också få känna på bedövning i munnen, och känna när dom borrar. FINALLY!
Och vem ska göra det på mig? Jo....... Samma karl som upptäckte det. Fan.

Tog bussen tillbaka med Sofie, hon följde med hit och fikade lite och glodde på O.C.
Sedan när hon åkte så skypade jag lite med syrran och efter det blev det 45min sömn, vilket var alldeles för lite.
Kääkade, duschade och drog på stan en stund med Bealatus. 
Alltid lika trevligt att träffa den kvinnan. 

Nuuuuuuu är jag tillbaka i Granloholm.
Trött är jag. Ska nog glo på lite O.C sedan sova. 

Adios

Kommentarer
Postat av: Beatrice

HIHI ja :))

2011-03-30 @ 18:36:36
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0