All of these moments I'll never replace

Godkväll.
Kom precis hem från att ha varit på hockeyn med Lina. Det stod 0-1 till HV när det var typ 11-12 sekunder kvar, så vi började vandra därifrån med Linas kommentar: "Inte en chans att dom gör mål nu..". När det var 9 sekunder kvar så gjorde dom 1-1 :). Vi sprang tillbaka och hittade nya platser.
Matchen slutade 2-1, så det var ju bra!.

Annars dåååå.
Var tidigt på skolan precis som alltid.
Jag och Sofia bar tillbaka våra soffor som stod nere på 2an. Arghh.
Lite jobbigt vare ju, men lätt värt det! Somnade där ett tag innan lunchen. Hade PA, och det var en lite fantasilös dag. En liten prommis på stan efter lunchen, och sedan samhälle till halv 4.
Åkte till Bea i Fagervik och myste lite hos henne. Mat, fika och O.C = LOVELY.
Lina kom då och hämtade oss för att dra på hockeyn, hon fastnade, samma ställe som jag fastnade på i helgen. 
Arghhh.

Nu har jag inte så mycket mer till liv.
Ska kika på lite O.C, sedan sova.
Imorgon blir det näringslära, BLI KLIPPT!, engelska B och hem till Emma efter skolan!
Kan nog bli najs :).
SLEEP TIGHT

En gammal bild på mig och Matilda, endast för att vi gjorde inledde mars månad med kanske världens fulaste hälsning under lunchen idag.
Fattar inte vad jag tänkte på när jag fixade håret varje dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0