All alone but I feel just fine

Bonjour.
Började dagen med att jag försov mig, hade glömt att ställa alarm. Men en halvtimme senare än vad jag brukar kliva upp så ropade pappan och väckte mig. Såååå.. det blev ingen dusch imorse, huhu.
8-16 på arenan, sedan buss till Timrå och hem med mamsen. 

Var framme i ljustorp vid klockan 5, men upptäckte då att hela vägen var igensnöad. 
Ringde han som skottar vägen, och en halvtimme senare var vi hemma.
Tänkte äääntligen ta dagens dusch och tur som jag hade vi inget varmvatten........
ARGH.
Kallvatten blev det. Vägrar gå på bio med äckligt hår.
Ja, bio! Istället för utgång blir det bio med Beabus.
Black Swan ska vi se, blir nog najs.
Hejdå kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0