You can take back your memories they're no good to me.

Godkväll.
Jag är i Stockholm nu hos Hannispannis.
Har varit på stan idag och köpt nya tungpiercingar och varit på grönan.
Sjukt längesedan jag var där sist, har bara hängt på Liseberg på "senaste" tiden. Vilket också var längesedan. Jag som älskar karuseller.

Vad har mer hänt idag då?
Jo, jag och Ida skulle åka Insane, och jag kom in upp i sitsen..
Försökte tre ggr och sa tillslut: "DET GÅR INTE, JAG HAR KNÄPROBLEM OCH ÄR GAMMAL!!!"
Killen som jobbade där: "Vill du ha en låda?"
Både Ida och jag höll på att avlida av skratt. Småungarna kom upp men inte jag?!
Det var i stort sett det enda vi tänkte på när vi åkte... LÅDA!!
Men det funkade ju.. Det gick iallafall lättare att komma ner. 

Det började spöregna.. Först struntade vi i det. Vi skulle åka den jävla karusellen som vi köat till, men sedan började det åska och blixtra så vi gick in under tak istället, as blöta. 
Kunde vrida vatten ur mitt hår, lite så det ska vara ju!

En kille framför mig i kön frågade: "Har du cigg?"
Jag: "Nej, men du är typ 10?"
Han: "Ser jag ut som det?"
Ser ut, låter som 10.. JA?!
Svarade iaf: "11-12, MAX!"
Jobbigt kaxig unge... En as cool sådan!

Spelat tv-spel nu med Hanna ikväll. Hon skrämde livet ur mig, sånt gör man inte......
ARGH. 
Blir ju så rädd varje gång också. 

MEN! 
Nu ska vi sova. 
Imorgon blir det en sväng på stan sedan köa till Foo fighters. 
IT'S GONNA BE AWESOME, CAN'T WAIT!!!!!!1

Anyway. 
SLEEP TIGHT!

Kommentarer
Postat av: hänki

...BUUU!! hahaha

2011-06-22 @ 03:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0