Utan ett ord, utan en längtan.

Fyra jobb i sommar och få lediga dagar. 
Som nu jobbade jag fre, lör, sön, mån. Imorgon åker jag till Sthlm med Ida för att se Foo fighters och kommer hem på torsdag kväll. Jobbar fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön. 
Seeen, börjar surströmmingen, mån till fredag under några veckor. Brukar bli ungefär 4-5. 
Inte nog med det så jobbar jag även varje helg i juli månad, och gif matcherna. 
Får se hur augusti ser ut.

JAG HAR INTE RÅD ATT INTE JOBBA. 
Och vara hemma själv en hel dag är fruktansvärt deprimerande.
Skolan är slut, och nu är det dags att börja komma igång med verkligheten.
Jag klagar inte, jag är glad över att jag har jobb och något att göra på dagarna!
Däremot är det trist att inte kunna träffa vännerna så ofta. Och ännu mindre när jag jobbar på suris, då jag kommer stinka! haha.

MEN HAAAAALÅ. 
Foo fighters på onsdag! 
JÄVLIGT NAJS. 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0