Some are a melody and some are the beat.

Godkväll!
First of all... Sofie, Alexander och Victor kommer hata mig för detta men...
Foo fighters konserten var hur bra som heeeeeeeeeelst.  
Hade gåshud i timmar och ville flera ggr gråta för att det var så fruktansvärt braaaaaa!!
Inte bara Foo fighters, utan även förbanden.
Helt överlägset.
Biffy Clyro var först ut, därefter Band of horses och såklart Foo fighters.
David Grohl var 7834091ggr bättre live och en riktigt härlig och underhållande karl.
Han är 42 bast och fortfarande lika het.  

Fick ta ett tidigt tåg hem på torsdagen för att jag skulle till skolan och lämna datorn.
Om jag inte lämnade den innan klockan 4 skulle jag bli polisanmäld. Och vad ska dom ha datorn till? Joo.. För att ominstallera den och sedan får jag tillbaka den?!?!? Kunde inte vänta en dag?! Så glad över att jag är klar med skolan nu. Argh.

I fredags jobbade jag 10.30-19.30 Vad ska man annars göra på midsommar? Fick jobba över till och med.
Blev less och bestämde mig för att inte dricka, fick istället agera chaffis åt en hel del människor.
Kom hem vid... 4?

Jobb 16-20 igår, därefter hem till Emma och slappa.
Hämtade Sune, kollade på The holiday, drack cola och käkade chips!
Hemma bra, men hos Emma bäst.

Kom hem vid 2 tiden, och idag blev det jobb 11-20.30.
AND NOW IM FINNALLY HOME.
Så jävla tråkigt att jag inte har tid att göra något.

Morgondagen börjar med... jobb 6-12, sjukhuset för att kolla käken, skolan för att hämta datorn och sedan jobb på GIF-matchen 16-22.
Tisdag? Jobb 6-12.
Ons? Jobb 6-11 + 11-15.
Tors: 6-12
Fre: 6-12
Lör: 16-20
Sön: 11-20

Veckan efter då?
Jorå, i stort sett samma sak. Fast jag börjar på surströmmingen och jobbar 7-15.15 plus jobb på Sibylla.
Nu ska jag inte skrämma er nå mer.
Försöker peta in lite liv här och där.
Måste passa på medans jag kan göra något.
Bokat tid för operation nu, 23 september.
Kunde få 1 juli om jag ville, men det har jag inte råd med. Flera veckor med jobb försvinner då om jag inte kan stå och gå.
FML.

I dagens läge har jag även en hosta som river upp mina lungor.
Fml igen.
Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0