And when you do it people think that you're cool.

Godmorgon!
Sovmorgon till strax efter 6 imorse och duschade istället för att sminka mig, det gjorde jag på skolan!
Annars så har jag väl som vanligt legat och sovit en stund i soffan utanför klassrummet. Trodde vi skulle bort till skolrestaurangen och käka affärslunch med dom idag, men det var nästa onsdag. Less. 
Sitter justnu själv i klassrummet, väntar på att reb ska komma så vi kan bestämma om flaket. 

Ska försöka få något skolarbete gjort nu, är nääästan klart, men bara nästan. 
Uöh. Orkar inte skola nu. 
Är trött heeeeela tiden. 

Nu är jag lite korthårigare igen förresten!
Gabbi klippte det igår, och det blev bra :)
Jobb 8h både imorgon och på fredag. 
Har inte råd att göra något annat nu känns det som. 
Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0