All these thoughts are never resting.

And you're not something I deserve.

Tänkte dra lite snabbt om min helg!
Jobbat tors, fre, lör och sön. Sammalagt 35timmar. Duktigt!
Efter jobbet i torsdags blev det volleyboll spel med några vänner vid Bandsjön, rolikttt! Synd bara att jag har så bra självförtroende när det gäller sport, och att jag är helt värdelös på bland annat volleyboll.

I fredags åkte jag hem till Lina en sväng efter jobbet och umgicks lite med henne. Gjorde negerbollar och hade lite "catching up time".

I löööördags så åkte jag hem efter jobbet. Tänkte sova, men inte kunde jag det! Drog istället hem till Emma och drack cola och kollade på Harry Potter i väntan på att jag skulle hämta syrran från krogen. 
Runt 3 tiden gjorde jag det, skjutsade hem hennes vänner ocgh sedan hem till Ljustorp. Igår blev det fika med Ems och Sune på Ch! Lite senare kom även Frida och joinade, men strax efter det skulle jag iväg och jobba.
Slutade vid 9, och tog med mig Erica och Emma hem. 
Gjorde succé och kollade HP! 

Idag har jag.. ja, fikat på Ch med Emma.
Sedan var jag på bryggan med Bea och Sofie, men tappade humöret så jag åkte hem lite tidigare än planerat. 
Har käkat pizza och glott på New moon, nörd som jag är. 

Imorgon ska jag bli brun och sedan på kvällen blir det lärarmiddag! :)
Kan ju kanske bli roligt.
Förhoppningsvis.

Nu ska jag sova!
Ajöss. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0