She drains me when I'm empty.

She fills herself, she takes it all.
Go on, have it all.

Uöhh.
Ja när jag inte jobbar så försöker jag umgås så mycket som möjligt med mina vänner.
Är aldrig hemma känns det som. Kommer hem sent på kvällen/natten när resten av huset sover. 

Förra veckan solade jag med Emma på en fin äng i Granlo. Fick en fruktansvärt vacker bränna på axlarna och ryggen. Lite röd ba!
Jobbade mån-sön och spenderade den mesta tiden hos Emma, men även med några andra vännor!

Erico och jag har betalat hotellet i London, sååå nu är allt betalt och klart!
Det är nu jag googlar hur många dagar det är kvar tills vi åker.
Wait for it........
AHA!
56!
56 delat med 7... iphone kalkylator.. = 8 veckor!
IiiHHHHHH!

Idag har jag varit heeelt ledig. Var och fikade med Emma, träffade även Emma E där.
LÄNGESEDAN. 
Väldigt trevligt iallafall!
Drog och solade solarium hehhe, och sedan solade lite ute i Granlo. 

Nu har jag precis kommit hem från Erica. 
Gjort succé, kollade på True blood avsnitt 1+2 av säsong 2 (!!!!!!)
Fruktansvärt spännande. 

Blev förfrågad om att jobba imorgon 17.30 - 21.30, så tänkte göra det.
Får se vad som hittas på innan och efter. Något lär det ju bli!.

Förmodligen en sväng på gatufesten på ons, men börjar med surströmmingen på tors, så blir förmodligen en lugn kväll. Tänkte gå på lördag också efter jobb på GIF matchen. 
Kult är kult. 

Vill göra något med håret. 
The end. 






Kommentarer
Postat av: Erry

Det var ju säsong 4 :(

2011-07-06 @ 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0