The art of losing

Vaknade som vanligt vid halv 6 och var tröttare än någonsin, tänkte att min dagliga morgondusch
skulle väcka mig till liv lite grann. So I went down to the shower, pom pom pom - ISKALLT.
Berättade det för pappa när han klev upp, och sa att jag vägrade duscha i kallvatten.
Han gick ut och skulle starta om pannan och jag fick gå och lägga mig och sova igen och kliva upp lite senare så jag kunde åka med mamma 8.30, istället för 6.30.
Kunde inte somna om, men drömde ändå att jag och två andra personer blev plågad av någon elak kvinna och skulle äta hundbajs..

Restaurangen idag, sedan på skolan och göra två redovisningar.
Avslutar dagen med att träna med Matildan. Inte ett dugg pepp på det nu, men jag lär väl kanske bli!
Om inte annat så ska det ändå bli roligt och träffa henne, eftersom det var ett tag sedan sist ::):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriööööst, jag måste verkligen också träna... ska kanske ta en prommis nu när jag är ledig :D hahaha neeej, jag vill inte lämna huset så långt... D:



sv: jaaa, visst var den? :D

2011-01-20 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0