Somewhere between happy and total fucking wreck

..feet sometimes on solid ground and sometimes at the edge. to spend your waking moments, simply killing time,
is to give up on your hopes and dreams, to give up on your life. 
 
För det är bara 55dagar kvar tills jag och Sofie ska se ett av världens
bästa band - Rise Against.
Började lyssna på dem i slutet av 7an, då en kille skickade "Behind closed doors" till mig på msn.
Som då blev den första låten jag hörde med dem.

Jag tok älskar deras musik, varenda litet trumslag, ord, och ackord. 
Det är även det band som enligt mig har de bästa låttexterna. Genialiska, enastående, och speciella.
Såhär står det på ticnet.se;
"Deras starka sociala patos sitter som en smäck och har attraherat en hel generation av ungdomar som är trötta på skita i allt. Det är med magisk övertygelse som sångaren Tim McIlrath skriker ut sin frustration och man kan inte annat än att nicka och hålla med över hur illa vi behandlar vår planet och våra artsfränder".

Ska bli så oerhört överlägset att äntligen få se dem uppträda live
tillsammans med min bästa vän.


 (`v´)
 `v´
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0