So when will I live my life just for me?

Känns som att jag haft en ganska onödig skoldag.
Mentorstid i ungefär en halvtimme, sedan hade vi ingen lärare på engelska C.
Skulle boka biljetter till Foo Fighters idag, men det blev flyttat till imorgon! iiihhhhh. Ett donken besök
efter skolan med Ida, åkte sedan hem till henne i Timrå och kikade på I rymden finns inga känslor, som förövrigt var väldigt rolig! :D hehehe 

Spelade gitarr. Håller på med denna låt: Foo Fighters – Learn To Fly som dock låter bäst på en elgitarr,
men ändå najs att spela på en vanlig akustisk.
Åkte till mormor och lagade mina brallor, sedan vidare till hockeyn med pappa.
Blev inte kvar där allt för länge då min pappa är en väldigt dålig förlorare. När det stod 1-3 och andra perioden var slut så åkte vi mot Ljustorp.

Nu är klockan 23.45, skojar inte, och jag ska sova.
3 timmar försent ungefär. Sket väl jag i.
Trött som trettiosju gaseller på tre ben.


Bild från idag. Tema: Spärra upp ögonen så mycket som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0