No I can't dance, less it's slow or sad

Känns verkligen surt att vakna av att man har ont i magen, och inte heller kan somna om.
Idag var en sån dag! Känns jävligt sämst eftersom måndagar alltid är min enda hel-planerade dag.
Skola: 8.30-15.30
Buss från stan: 15.40
Spelning: 16.30-16.50
Träning på gym samt käka middag hos mormor: 17.00-18.40
Spelning: 18.50-19.40.

Från en sådan dag till en:
Hemma och dö: 6.30-22.00

Ibland gillar jag verkligen inte att bo i Ljustorp. Speciellt inte när man vill ta sig någonstans, men inte kan.
Har körkort, men ingen bil.

Dags att försöka sova igen!
En del personer som börjar halv 9, har inte ens klivit upp än.
Själv så skulle jag ha åkt hemifrån om 5 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0