If anything could ever be this good again

Vaknade klockan 12 inatt och var helt säker på att klockan var 8. Att mitt alarm inte
hade gått och att mina föräldrar då hade struntat i att väcka mig.
Mobilen visade tiden 00.07, men jag trodde den hade stannat eftersom jag var så pigg.
Ringde fröken ur, men trodde inte på henne heller (eller så hörde jag bara väldigt kasst).
Tillslut startade jag datorn och såg även där att klockan var strax efter 12. Efter det så låg jag bara och räknade
ner timmarna. Kunde inte sova, och ville inte sova över.
Min hals är inte okej för fem öre. Ringde Emma för en stund sedan, och min röst är HEMSK, for real!
Tror jag sov dåligt pga hostmedicinen, Cocillana som innehåller morfin. Har varit med om liknande
då jag åt värktabletter som innehöll samma sak, kunde inte sova då heller.
Har iaf sovit lite till och från sedan kl 6.30.

Sög att jag missade första lektionen av näringslära, och ännu en engelska lektion. 
Så idag blir det istället att brainstorma lite idéer om vad jag och syrran ska köpa åt mami som fyller år på fredag :). Men först - frukost!


Men god är den!


Kommentarer
Postat av: Julianaida

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-06-21 @ 09:53:39
URL: http://julianaida.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0