En låt som får mig att gråta

Men tjena.
Jag är känslig, så jag kan grina till många låtar. Dels för att jag relaterar låttexten till något som har med mig själv att göra och dels för att låten är bra.
Jag har ju en hel lista av depplåtar på spotify också! Dock används den sällan.

Några låtar är;
Strata - Stay young
Dashboard Confessional - Hands down
Carolina Wallin Pérez - Utan dina andetag
Rise Against - Everchanging (akustiska)
One Less Reason - A day to be alone
The Weepies -  Worlds spinds madly on
Lykke Li - Possibility
Johnny Cash - Hurt
The Beatles - Let it be
Foo Fighters - Lonley as you
Sum 41 - Pieces
James Horner - Nearer my god to thee (instrumental)

Jaaaa, det är några iallafall! En del blir jag bara tårögd till, då jag måste tänka på mascaran. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0