You think that you know me, you're pissing me off

Goddag.
Idag har jag knäckt käken fram och tillbaka så mycket så jag haft huvudvärk halva dagen. 
Ganska onödigt.
Näringslära och Engelska B sedan stan en snabbis med Matilda och Nathalie.
Åkte hem och käkade, och gav Trolle ett paket som jag och mami köpt. Han är så knäpp, älskar att öppna paket. 
Runt sju drog jag och Lina och tränade på etic. Kändes bra att få svettas lite, då jag inte rört på mig sedan jag gjorde illa mig i december. Illa. Tror jag har noll muskler på insidan av knät, eller så gör det bara för ont för att anstränga dom. 

Fortfarande ont i skallen.
Orkar inte kliva upp tidigt imorgon egentligen, men 6.00 går alarmet. Fml sa jag då. 
Mer dåååå...
Joooo Matilda tog hål i örat på mig idag.
Det gjorde inte ont, bara lite äckligt att man hör nålen gå igenom brosk.
Vill byta alla till guld sedan någongång när dom på andra sidan har läkt.
Nu exploderar huvudet snart tror jag. Frågan är hur jag ska kunna sova med detta. Arghh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0