Well one day I will go the rock n roll way

Inledde dagen med att sova på skolan.
Kom dit vid 7.40 då vi skulle börja PA 8.30, dock har vi ju ingen schemalagd lärare på det.
Klassrummet var låst så jag la mig direkt i soffan utanför och sov. 10-15min senare kom min projektskompanjon Josse och sa: Hanna?
Jag: Mhmm
End of conversation.
Josse la sig i soffan bredvid och sov hon med, 9.30 vaknade vi.
Varken hon eller jag hade sovit så mycket inatt, så det där förtjänade vi!

Efter det spöade jag Kristoffer i Crazy taxi. Som jag har kämpat med det spelet alltså. Och framförallt att slå hans rekord. Nu är vi vänner igen.

Ideologier på samhällen. Skulle sluta 15.30, men istället blev det 15.50.
Gick och käkade kebab med Emmorna, därefter till Ch en snabbis :)!

Nu är jag hemma och har en ansiktsmask på mig och dunkar lite Millencolin.
Har dessutom bokat två biljetter till Foo Fighters! Min och Idas! :D hallelujah



Var tvungen att printa Crazy taxi succén :)


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jag är så lycklig just nu

2011-02-01 @ 23:12:59
Postat av: hanna

förstår det!

2011-02-02 @ 08:08:11
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0