Trettio sanningar


- Jag nyser när jag luktar på något starkt, noppar ögonbrynen och tuggar starka tuggummin.
- Jag har aldrig någonsin under mina 18år varit kär, och har då väldigt svårt att förstå varför andra kan ha så lätt för att bli det.
- Under en period på 5år (6an-1an) så kunde jag inte sova om jag inte lyssnade på Enrique Iglesias - Hero i 120min när jag skulle sova. 
- Tycker det är lite störande att ha två efternamn. Måste alltid upprepa det och stava det åt folk.
- Jag älskar musik, och lyssnar i stort sett hela tiden på det, fast sällan på skolan.
- Min hjärna består av 60% låttexter, 30% noter och 10% ointressanta saker.
- Jag har oerhört dåligt självförtroende utseendemässigt.
- Jag har opererat mitt högra knä två gånger, och väntar på att få veta vad felet är med mitt vänstra knä.
- Jag är känslig, men ändå tålig.
- Jag gillar och trivs i den hårfärg jag har nu.
- Jag har spelat fiol sedan jag var 8år, och jag är faktiskt bra på det.
- En del saker har jag för bra självförtroende på.
- Jag hatar att förlora.
- Jag har 149st medaljer från mina sportiga dagar. 78st guld, 27st silver och 44st brons.
- Det absolut värsta som hänt mig var då jag gjorde illa knät sommaren 06.
- Jag låg etta på Sverige listan för min ålder då jag var 12år, på att kasta spjut. Slutade som trea när sommaren var slut.
- Jag började dricka alkohol när jag började första året på gymnasiet.
- Jag hatar när jag skriver något långt sms eller något till någon och får som svar "okej" eller "haha okej".
- Påtal om att hata, jag hatar: :P.
- Jag gillar inte skrikande och ouppfostrade barn.
- Jag tränade och tävlade i längdskidor från då jag var 5 tills jag var 12. Åkte många år på träningsläger uppe i Vemdalen där man åkte några mil per dag.
- Jag saknar mig själv. Då jag åkte skidor, spelade fotboll och friidrottade och var bra på det. Helt klart mina bästa år.
- Min farfar var hel finsk och jag funderade ett tag på att byta till hans efternamn "Wesa". Men tyckte det lät.. polskt.
- Jag älskar coca cola. Så jävulskt gott.
- Jag är längre än både min mamma och min syster. Hehe
-  Jag gör inte mitt bästa i skolan. Ganska skol less.
- Min dröm är att bli polis.
- Mitt rum är sällan städat.
- Jag grinar till hur många filmer som helst, därav min känslighet.
- Jag hatar skräckfilmer. Har inte riktigt lärt mig se sånna.

Och nu orkar jag inte skriva några fler!
Kanske någon annan gång.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe att du vågar. OM jag skulle börja berätta sådana saker skulle nog mamma och psyk sparka in dörren och tvångsinta mig.

2011-02-15 @ 19:06:04
URL: http://nevergetburn.blogspot.com
Postat av: Lina

Känner verkligen att jag känner dig när jag visste om precis alla :)

2011-02-15 @ 19:17:43
URL: http://linaantonia.blogg.se/
Postat av: hanna

malin: jaa, men det beror ju lite på vad man väljer att berätta! ;) hehe.

lina: haha jaaa, bra att någon känner mig =)

2011-02-15 @ 19:27:50
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0