So tell my guitar I wont be coming home tonight

feels kind of pointless when there's no one around.

Godkväll.
Min helg har varit bra.
I fredags var jag först på restaurangen men drog tidigare för att åka med mamma hem. Sedan blev det till att skjutsa mamma, moster och en kompis till mamma till södra berget.
Åkte sedan hem till Bea. Vi käkade och kollade på O.C och typ.. halvsov. Trevligt!
Skönt att bara kunna vara med folk, utan att man måste göra något heeela tiden.
Skjutsade några vänner till stan, och tog med mig mammas gäng hem igen.

Igår klev jag upp relativt tidigt och åkte på sjukhuset, blev där i några timmar och drog därefter till hockeyn med Bea. Åkte därifrån innan tredje perioden, släppte av Beabus i Fagervik, och åkte hem. 
Fin sammanfattning.
Var ensam hemma när jag kom hem, såååå jag la mig och kollade på lite O.C.
Har blivit helt beroende.

Idaaaag har jag nästan bara kollat på O.C, kollar på nya Tvd nu.
Legat i sängen och känt mig död helt enkelt = en typisk söndag.
Fml.

Skola imorgon.
Börjar halv 11, mentorstid och engelska c står på schemat.
Efter skolan blir det solning med Matilda, sedan träning med Lina.
Sounds grrrrrreat.

Joråsatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0