Ooh darling who needs joy?

Who needs a perfect girl or boy?

Gårdagen var trevlig!
Var hemma från skolan utan någon riktig anledning och det blev istället en sväng på birsta med Kristoffer och Micke.
Kom hem och hann vara hemma en kort stund innan Lina kom och provade kläder med mig. Vidare till henne för att fixa iordning oss. Åkte till stan och förade hos Frida, med henne, Emma och Ida, sedan vidare till Memento.
Det blev en riktigt bra kväll där!

Idag har jag inte gjort allt för mycket vettigt.
Legat och kollat på serier och gjort så lite som möjligt innan jag och Ida drog på hockeyn.
Måste ha sett ut som två efterblivna idioter den tredje perioden då vi båda blev rastlösa och gjorde ungefär 32 versioner av: "ok".
Gjorde väl kanske möjligtvis bort mig lite grann när vi svängde in på Shell i Sörberge för att köpa cola och ostkrokar. Skulle betala, tog fram korthållaren och såg att kontokortet inte låg där. Kom då på att jag la ner det i bhn innan jag åkte. Vänder mig om mot Ida, och kör ner handen i bhn. Kortet var väldigt varmt och nästan lite svettigt, brukar ju kunna bli så om det ligger något där. Skyller på min oerhört varma vinterjacka.
IAF! Så kände jag på kortet med ryggen emot han som jobbade i kassan.
Sa: "Åååhhhhh.. vad pinsamt". Vänder mig om: "JAG BETALAR KONTANT!". 
Sånt som bara händer mig tror jag.

Åkte hem till Ida och kollade på hennes favorit serie "Misfits".
Den var bra! Men bandet är bättre.

Hemma nuuuu.
Hatar lite grann att köra bil själv mitt i natten.
Tror alltid att någon ska sitta bakom mig och kolla på mig i backspegeln, sånt som nog bara händer i filmer.
Måste sluta vara en sån mes någongång.

Trött som satan.
Ska upp tidigt idag?! och stå vägvakt på en skidtävling. Kult.
Men, vad ska man annars göra på en söndag?


Kommentarer
Postat av: Idaho

HAHAHAH Shellkillen hade typ alla de versionerna av "ok" skrivet över hela ansiktet när du upplyste honom att du skulle betala med cash.



MISFITS ÄR SÅ JÄVLA BRA. SERIEN OK? "OK"!

Du måste kolla på de andra avsnitten. Helt underbart.

2011-02-06 @ 02:14:52
URL: http://iamhagberg.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahhhaha :') äh vadå! jag hellre att bli "ok":ad än att ge fram ett svettigt kontokort. 8-)



ja det var bra! ska fan fortsätta kolla :D

2011-02-06 @ 13:54:28
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0