Mitt favoritprogram – och varför

Hoppar över "Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln" och går vidare på denna.
Kollar sällan på tv, utan laddar istället hem några serier.
One tree hill, The vampire diaries, True blood, Two and a half men, Family guy, Scrubs etc.

One tree hill gillar jag för att det är sjukt bra? Svårt att förklara varför det är så bra, men dom som ser det förstår nog. Hehepyrer och snygga killar. Inget man grinar över direkt.
True blood tyckte jag var lite konstig när jag började se det, men det dröjde inte länge innan jag blev helt beroende.
Two and a half men, Family guy och Scrubs = humor.

Förr följde jag även Greys anatomy, Ugly betty och Desperate Housewives, tror jag missade så många avsnitt av det när det gick på tvn, och var inte tillräckligt insatt för att orka tanka hem alla. 

Ian Somerhalder spelar den dödssnygga vampyren Damon Salvatore i The vampire diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0