Mina mål/drömmar/önskningar

Snart börjar ju livet så att säga.
Känns inte riktigt som att man lever när man går i skolan, livet går ju ändå inte ut på att plugga tills man dör, utan att jaaa, jobba och bilda familj osv (tyvärr).
Iallafall så har jag det mesta planerat som jag vill och tänker göra efter studenten. Motivationen till allt har inte varit den bästa på senaste tiden, men jag hoppas den kommer tillbaka.

Efter studenten vill jag sommarjobba, precis som vanligt. Sedan vill jag gå en grundläggande soldat utbildning just eftersom det är bra att ha om man vill bli polis. Sedan ska jag nog bo här i Timrå/Sundsvall ett tag och jobba, innan jag vill åka till London och jobba där. Dels för att jag gillar England och dels för att bli awesome på språket.

Ska väl komma tillbaka till Sverige någongång också. Fortsätta jobba, och söka till polishögskolan.
Det är det jag vill bli, polis. Men innan måste jag samla på mig lite erfarenheter och mogna på mig lite, heh.

Gjorde en fin bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0