Min favorit film

Den blir svår.
Jag har många favoriter. Och mina favorit genres är thriller, komedi och typ övernaturligt. 
Den bästa komedin är helt klart Date Movie, gråter av skratt varje gång jag ser den :').
Jag älskar alla Harry Potter, Star wars, Sagan om ringen och Jurassic Park filmer, ÄLSKAR.
Resident Evil filmerna gillar jag också starkt.
Lucky number slevin, Shutter island och Wanted är också sjukt bra filmer. 
Mhmmmmm! Gillar ju Svanprinsessan också, hehe.
Kommer inte på någon fler just nu, men fler är det säkert.
Är inte så mycket för drama och romantiska filmer. De flesta är likadana, och slutar alltid lyckligt. 

Varje dag är en HP dag. Tröttnar aldrig på filmerna.

Kommentarer
Postat av: deniz

BRA SAGT! <3 HP är bäst!

2011-03-07 @ 07:39:16
URL: http://denizfryksell.bloggplatsen.se
Postat av: lovisa

cool header!

2011-03-07 @ 07:58:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0