Lista

Namn: hanna
Längd: 171 ungefäär
Sko-storlek: 37-38
Gör just nu: lyssnar på All signs point to lauderdale, asbra. 
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: knäpp, glad och omtänksam.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: känslig, ful, knäpp.
Vad är du rädd för: att någon som står mig nära dör, familj/vänner.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: haha att jag är snäll och gillar att ställa upp för mina vänner, true story! också gillar jag att jag har bra musiksmak.
Det roligaste jobbet du haft/har: har inte haft så många, men jag tycker det är trevligt att jobba på gif-matcherna.
När skrattade du senast: igår :)
Vem åkte du bil med sist: senast mig själv, innan det var det bealatus 3000
Vem sov du hos sist: längesedan jag sov hos någon... så det blir nog hos frida, om det är hela natten. annars sov jag några timmar hos Matilda för inte lika längesedan.
Vad var du rädd för när du var liten: mörkret, källaren, vincent från house of wax, the ring tjejen, dinosaurier, och greven från mysteriet på greveholm. 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: polis :)
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: haha, alldeles för många..
Har du varit utomlands någon gång: jooorå. spanien, gran canaria (spanien igen), cypern, thailand, tunisien, och danmark, finland och norge. 
Vilken plats var finast: thailand :)
Största stad/städer du varit i: hahha jag vet faktiskt inte. sthlm eller tunis? i dont know. eller om gbg är större?
Har du någonsin tagit eller provat droger: nej
Druckit: jap 
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: glad, längre än mig, omtänksam och snäll
Finaste komplimang du fått: att jag är bra på att köra bil, hahahha :D
Har du snattat: ja, ung och dum
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: det sprollar, men jag tycker det är finare med mörkhåriga
Sommar eller vinter: vinter
Vår eller höst: vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0