It helps to write it down

Iallafall enligt Nada Surfs låt Always love.

Tjejen som jag tror förstår mig bäst, och bryr sig om mig mest befinner sig flera hundra tusentals mil ifrån mig, rättare sagt i Kina.
 
Ge och ta.
Känns mer som att jag ger mer än vad jag tar.
Och jag hatar det.
De säger än sak, men visar något helt annat.
Vissa personer skulle jag inte klara mig utan.
Sånna som lyser upp min dag.
En del personer kan göra mig ledsen utan att ens veta om det.
Önskar att dom visste, eftersom det känns väldigt uppenbart. 
Mår hellre dåligt än att ha en sådan fjantig konflikt.
Hatar att vara ovänn med folk.  
Inte en dag går utan att jag känner mig hundra gånger sämre än alla andra.
Men det är okej.
Det är livet.

Emo inlägg.
Couldn't care less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0