If home is where the heart is

..then my home is where you are.
But it's getting no so hard to spend these days without my heart.

Fin text. Har dock ingenting med mig att göra. I'M HEARTLESS.
Näe, men något liknande.

Alla hjärtans dag..
Helt klart årets mest överskattade dag.
Måste det finnas en dag i kalendern för att man ska visa sin kärlek till sin partner eller något liknande?
Så jävla illa enligt mig :)

Annars då.
Joo skola, gjorde inget vettigt på mentorstiden så kunde lika bra ha kommit på skolan senare.
Därefter hade jag Eng C.
Hade chansen att få ta bilen till skolan idag = sovmorgon.
MENNNN.. eftersom jag inte kan böja ut benet så når jag inte ner till kopplingen eftersoooom sätet inte går att flytta.
Härlig bil det där.
Sedan blev det iaf att käka kebabsallad med pappsen i Sörberge, ochhh spelning x2!.

Åkte till donken och käkade en cheese, glass och cola med Lina.
Väääääldigt trevligt. Brukar ju typ aldrig göra något på vardagskvällar, så det var roligt.

Nu är jag hemma, har gosat lite med blomman och fått honom att älska mig lite mer, heh.
Börjar inte förrän halv 1 imorgon eftersom min PA kompanjon är sjuk! Skönt.
Men måste ta bilen för att ta mig neröver. Tror att det kan gå om jag tejpar fast en tegelsten under skon.
Sovmorgon var det idag, har det imorgon, och är ledig på onsdag.
En helt okej vecka med andra ord.


Hihihhhh elskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0