I adore you

Tänkte berätta lite hur helgen har varit.
I fredags var jag på restaurangen.
Hade teori om löner framtill lunch, efter det fick jag vara i köket för ovanlighetens skull. Ville inte springa i servisen då jag inte kan gå normalt, så det var skönt att stå i köket och fixa lite där istället. Speciellt en dag som den, då det var dubbelt så många gäster än vad det brukar vara.
Slutade någon gång innan halv 4 och åkte direkt till stan och tog bussen till Timrå därifrån.
Åkte med mami hem, städade, kollade på tvd, åkte sedan och hämtade Bea och Jossan.
Vi kollade på Year One, som är såå min humor. "This is Oh, son of Ooh" och "WHAT HAVE I CONTINUE TO DO?!?!". HEhhehhe. Men det var trevlig med sällskap :). Skjutsade hem Jossan vid senare på natten, och åkte sedan hem och sov med Bea. Är helt värdelös på att sova med andra personer, så hon fick sova i syrrans rum. Alla nöjda!.


Klev upp strax efter åtta i lördags (igår), för att duscha, innan vi skulle åka hem till Bea. Var lite hos henne och åkte sedan till stan en stund. Jag åkte därefter hem, försökte sova en stund, men det gick inge vidare. Drömde att zombies ville döda mig och pappa, så jag "vaknade" med en sju gånger högre puls. Käkade middag, och drog sedan hem till Lina. Kikade på lite O.C och fick mig ett gott skratt av hennes mami. Hon är så söt.
Åkte neröver och skjutsade lite folk, och hamnade tillslut på Svenssons med trevligt och roligt sällskap. Och helvete vad mycket snygga killar det var där...... sinnes
Sedan hamnade vi i Timrå och var där en stund, åkte därefter hem. Var hemma strax efter 3 någongång? Kollade på Förhäxad och drack cola. Heh


Idag vaknade jag 2?!?!. Och var fortfarande trött när jag vaknade.
Gjort så lite som möjligt, vilket jag gör ungefär varje söndag.
Kollat klart på Förhäxad och bölat lite till det sista avsnittet för att det slutar så lyckligt. hehe
Nu lyssnar jag på musik, Blink 182 at moment.
Borde slutföra några skolarbeten, men motivationen är på noll för det.
Skol lessssss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hanna, inge cola! vad har vi sagt??????????

2011-02-20 @ 22:53:52
Postat av: hanna

nejdå! drack inget igår. hehe

2011-02-21 @ 12:08:38
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0